onsdag den 9. januar 2008

Se lige her!!!


Godt nytår til alle.

Der hvor jeg bor er håndbold en ret stor ting. Måske I har hørt om BSV. Det er så Bjerringbro- Silkeborg- Voel hvis nogen er i tvivl. Voel er der vi bor og der min lille pige går til håndbold. Ved den sidste kamp inden jul fik pigerne fra holdet lov til at løbe ind sammen med spillerne fra BSV. Så her er hun så min datter med Ian Marko Fogh i hånden. I kan tro det gav en ret stolt far på sidelinjen. Emilie synes der var lidt meget med røg, blink og musik..

I forhold til det med billeder fik jeg mig oprettet som bruger til Flickr. Det er da meget smart...men jeg bruger nu en anden. Jeg kan via mit nikonkamera dele billeder med familien. Nikon har en udemærket tjeneste der gør det muligt for andre at se dine billeder. Men det er altså kun meget få udvalgte. Der er nogle derude der mener at badebilleder af små børn er spændende. Vi prøvede i familien da min svover ville bytte film og sådan kom manden ind og snappede et par billeder....hmmm vær lidt varsom.

Nå i denne uge er det så beskedsystemerne..hmm jeg ved ikke lige med den der meebo. Har oprettet mig som bruger, men jeg synes egentlig den er lidt mærkelig...men efter lidt tilvending går det da sådan ok. MSN kender jeg jo....Jeg har aldrig brugt det ret meget. Det kræver jo at man sidder der foran skærmen....

1 kommentar:

Anne-Mette sagde ...

Er du klar over at Ian ser TOTALT godt ud og har været på min idol liste meget længe....
Heldige kartoffel din datter.