torsdag den 28. februar 2008


Jeg har prøvet txt2pic.com. Der er mange sjove ting man kan. Jeg har prøvet at behandle billeder og her er et hjemmelavet logo. Man kan jo så prøve at gætte sig til hvad der står.

Jeg har prøvet at arbejde lidt mere med billeder. Har fået sat et af mine billeder på min blog. Har fået lavet lidt album i facebook osv. Jeg har ikke gjort nogle af de ting tidligere fordi jeg er bange for virus...men pjat fik jeg at vide..alle gør det...Efter et par timer fik jeg så en fæl virus på min pc...hmmm. Det måtte vel komme før eller siden. snøft..

Jeg har også prøvet vod:pod...jeg ved ikke rigtig...youtube er den største. I mange af de søgninger jeg prøvede kom de samme videoer i flere forskellige baser. Youtube havde dem med hver gang. Så hvorfor ikke bare bruge den.

Ingen kommentarer: